Takk for innsendingen din!

Velkommen

Din lokale kirke i Rælingen

Ledig stilling

Er du vår nye administrative leder eller kjenner du noen som kan passe?  Hele stillingsanonsen finner du ved å klikke på denne linken:

Administrativ leder 50%.pdf

Hva skjer?

Følg med på våre sosiale medier. Her får du en oppdatering på hva som skjer i menigheten for tiden. Du er hjertelig velkommen hjem i familien. Du kan også sjekke ut vår kalender.

Mer info

Bli med i fellesskapet

Gudstjeneste

Hver søndag kl 11:00 samles vi for å ære og tilbe Jesus. Her deler vi Guds ord og fellesskap. Kom som du er.

Bønnemøte og Huskirke

Annenhver onsdag kl 19:30 samles vi til bønn og lovsang og påfølgende onsdag er det Huskirke kl 19:00. Begge steder tilber vi Gud - og har fellesskap med hverandre.

Ungdom

På onsdager er det huskirke for unge voksne fra 16 år og oppover. Bli med i en herlig ungdomsgjeng og bli bedre kjent med Jesus og nye venner.

Søndagsskolen

Hver søndag er det søndagsskole med aktiviteter for barn fra 3 - 12 år.

"For hver den som påkaller Herrens navn, skal bli frelst"

Romerne 10:13

Jeg vil bidra

Gi en gave eller bli med i tjeneste